wtorek, 24 sierpnia 2010

"Sniadanie na Plutonie"

..."Urodziłem się w miasteczku przy irlandzkiej granicy. Tylko rudziki wiedziały dlaczego zostawili mnie  w koszyku, pod pewnymi drzwiami. Te wścibskie ptaszki wiedziały o wszystkim....znały tajemnicę ukryte za koronkowymi firankami..."


Rozdziały z życia Patricka Kitten Braden
...cudowna, dwu godzinna rozrywka. Lekko zwariowana,ale bardzo optymistyczna postać Patricka Kitten Braden- zagrana przez Cilliana Murphy...bawi, rozmarza i wywołuje emocje, duże emocje... Kicia zdobywa sympatię od pierwszych chwil filmu...i tak zostaje do końca. Przeżyłam z nią piękne chwile kolorowej i rozśpiewanej wolności i miłości w latach 70siątych. Uzupełnieniem wdzięcznego i nostalgicznego obrazu tamtych lat jest fantastyczna ścieżka dżwiękowa(...hmmm...Fly Robin Fly,Sugar Baby Love,Children Of The Revolution,Les Girls...wystarczy?).Tłem filmu jest irlandzka, ciasna prowincja i otwarty na doświadczenia Londyn.
reż. Jordan Neil na podst. książki Patricka McCabe

Brak komentarzy:

Moja lista blogów